Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij 't Italiaanshuis. Meer weten? Ontdek meer
Frans
30 mei 2026 om 20:57
Erg lekker, zo weer bestellen
Jolanda
30 mei 2026 om 19:42
Wij hebben 2 calazones besteld en waren heerlijk goed gevuld en groot echt top gaan wij zeker vaker bestellen
Sandy
28 mei 2026 om 22:46
Mijn favoriete restaurant! Vandaag slechte bezorging, de bezorger tilde de tas met eten ondersteboven uit zijn tas! De inhoud van de bakjes eten viel door de tas heen! Ik vroeg een oplossing maar hij ging weg en zei ‘pech’! €25 kwijt
Martin
16 mei 2026 om 11:23
De uien waren nog maar net gesneden en er zat echt heel veel knoflook in. Verder best lekker
Andrei
25 apr 2026 om 22:39
quite spice and dry
Noah
19 apr 2026 om 23:38
Altijd goed optijd en fantastisch eten